خدمات پس از فروش پمپ

خدمات پس از فروش پمپ

نیاز صنعت

خریداری پمپ هایی که بتوان بعد از مدتی که درون سرویس قرار گرفتند و قطعات دچار فرسودگی شدند، دارای حمایت تامین قطعات یدکی باشند و بتوان به راحتی قطعات پمپ را تامین نمود و جایگزین قطعات فرسوده کرد.

راه حل

خدمات پس از فروش گزینه مناسبی جهت ایجاد بستر امن و حس اعتماد برای مشتری می باشد.

خدمات پس از فروش قابل ارائه در شرکت پترو رهان پمپ

پمپ های ساخت شرکت پترو رهان پمپ

کلیه پمپ های ساخت شرکت پترو رهان پمپ دارای خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد و کافیست تا مشتری شماره سریال پمپ، به همراه شماره ی قطعه یدکی مربوطه از لیست نقشه پمپ را به واحد فروش اعلام نماید. همچنین لیست قطعات یدکی در زمان راه اندازی و لیست قطعات یدکی 2 ساله، هنگام تحویل پمپ به مشتری پیشنهاد می گردد تا در صورت نیاز و قبل از وقوع مشکل این قطعات تامین گردد.

خدمات پس از فروش پمپ های موجود در بازار و انبار وارد کنندگان پمپ های استوک

شرکت پترو رهان پمپ در راستای همکاری با وارد کنندگان پمپ های اروپایی بدون مدارک و مستندات و جهت افزایش اطمینان به مشتریان این دسته از پمپ ها، بستری بوجود آورده تا پمپ هایی که دارای مدارک فنی، گزارشات تست، برگه گارانتی و.. نمی باشند و سازنده اصلی خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی را پشتیبانی نمی کند را در حمایت خود قرار دهد. در این خدمت، شرکت پترو رهان پمپ، پمپ مذکور را از فروشنده دریافت و پس از دمونتاژ و بررسی کامل، قطعات را آنالیز، اسکن و در نتیجه ثبت و ذخیره می نماید. و با ارائه برگه خدمات پس از فروش به صاحب کالا، آن پمپ را مورد حمایت خدمات پس از فروش خود قرار داده و دیگر خریدار نگران قطعات یدکی نمی باشد.

آشنایی بیشتر

پخش ویدیو
اشتراک‌درواتساپ
اشتراک‌درتلگرام
اشتراک‌درایمیل