خدمات تست تخصصی پمپ دوزینگ دیافراگمی تست تخصصی پمپ پلانجری تست تخصصی پمپ اسکرو تست هیدرو استاتیک تست عملکرد تست رانینگ پکیج کامل تست پمپ

| شاسی سازی و کوپله |

مشکل صنعت

ساخت شاسی های ضعیف و بدون استاندارد برای تجهیزات حساسی مثل پمپ و موتور و کوپله کاری نامناسب، که همگی این موارد باعث کارکرد الکتروپمپ در شرایط ناهم محوری و در نتیجه، لرزش بالا می گردد و لرزش بالا، باعث آسیب های جدی به تجهیزات می شود.

راه حل

ساخت شاسی های محکم و مطابق استاندارد و هم چنین اعمال هم محوری یا الاینمنت صحیح و در اصطلاح عامیانه، کوپله کاری مطابق با اصول فنی

شاسی های قابل ارائه در شرکت پترو رهان پمپ

شاسی های مطابق با استاندارد API 610

این دسته از شاسی ها متناسب برای پمپ های استاندارد API و کلاس اول پمپ های سانتریفیوژ می باشند. به لحاظ استحکام، کیفیت و دقت در رده اول شاسی ها در صنعت قرار دارند و مناسب برای استفاده در صنایع نفت و گاز پتروشیمی، صنعت فولاد و صنایع مادر می باشند.

شاسی های صنعتی مطابق با استاندارد ISO 3661

این دسته از شاسی ها متناسب برای پمپ ها در استاندارد ISO 5199 یا اصطلاحا کلاس دوم پمپ های سانتریفیوژ هستند. بعد از شاسی های استاندارد API، این دسته از شاسی ها به لحاظ دقت و کیفیت در رده دوم شاسی ها قرار دارند و مناسب برای استفاده در صنایع کوچک و کارخانجات می باشند.

آشنایی بیشتر

پخش ویدیو
اشتراک‌درواتساپ
اشتراک‌درتلگرام
اشتراک‌درایمیل

لیست قیمت ( ریال )

تاریخ آخرین بروزرسانی: 1403/01/18

شاسی ها شامل موارد ذیل میباشند: جک بولت: جهت سهولت جابجایی الکتروموتور در هم محوري (Alignement) صفحه ماشینکاي شده زیر پایه هاي پمپ و موتور براي سهولت در هم ترازي و هم محوري سوراخهاي رزوه شده زیر پایه هاي پمپ و موتور براي سهولت در باز و بسته کردن موتور و پمپ از روي شاسی کوپلینگ گارد محکم و استاندارد جهت محافظت از اپراتور مطابق با نقشه سه بعدي پیوست پایه ارت براي اتصال کابل ارت به زمین براي محافظت از برق گرفتگی قلابهاي متقارن بلند کننده شاسی بصورت متوازن در چهار طرف رنگ شاسی ها از نوع اپوکسی در سه مرحله است. قبل از رنگ آمیزي شاسی براي استحکام و ماندگاري رنگ، مطابق استاندارد سند بلاست میگردد.
وزن شاسی مطابق استاندارد و به اندازه کافی سنگین جهت دمپ کردن لرزشهاي حاصل از حرکت دورانی الکتروموتور میباشد. حجم جوشکاري مطابق با نقشه پیوست و در کلیه فصل مشترکها بصورت تمام جوش میباشد.
تامین کوپلینگ در تعهد خریدار است.

گالری تصاویر